Over Nathalie

Zeer divers werk voor uiteenlopende klanten: dat is het resultaat van acht jaar ervaring als freelance tekstschrijver en conceptbedenker. Zo heb ik (1969) voor een advocatenpraktijk een communicatiecampagne gemaakt, en over rechtsgebieden geschreven. Ambachtelijke bakkers heb ik verleid tot de aanschaf van nieuwe bakkerijingrediënten van grote producenten. Voor goede doelen heb ik wetenschappelijk onderzoek begrijpelijk gemaakt voor donateurs.

Die diversiteit geeft jeu aan mijn vak. Wat speelt er binnen uw organisatie, branche of vakgebied? Wat beweegt u, uw medewerkers, uw klanten of donateurs? Dat intrigeert mij. Daarom interview ik altijd met veel plezier mensen. Of dat nu gaat over hun werk of persoonlijke gebeurtenissen. Misschien is de basis voor die gezonde dosis nieuwsgierigheid wel gelegd in de jaren dat ik werkte in marketing- en verkoopfuncties bij grote bedrijven.

Mijn specialismen zijn concepten bedenken en tekstschrijven. Dus ook over uw vakgebied en organisatie, en voor uw doelgroep. Concepten die u voor al uw communicatiemiddelen kunt gebruiken. Sprankelende teksten die amuseren, informeren, inspireren, ontroeren, overtuigen of verleiden. Teksten die u helpen om uw doel te bereiken. .

Voor onder meer de volgende klanten heb ik werk gemaakt:
Aegon Spaarbeleg • Astma Fonds • Edah Lekker&Laag • Just-Eat.nl • Koninklijke Wagenborg • KPMG • Maag Lever Darm Stichting • Meneba • PGGM • Rijksuniversiteit Groningen • Sanoma • SenterNovem • SieMatic keukens • Universiteit van Amsterdam • Veilig Verkeer Nederland • Viva • Zeelandia

Sfeer foto 1 Sfeer foto 2 Sfeer foto 3
'